DPS Plasic Mysi

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:49:58 CET 2004

>a podle mineni zakazniku pry funguje

Berme ovsem v uvahu, ze rada lidi se bude zdrahat priznat, ze vyhodili
penize za zbytecnost a radeji bez uzardeni potvrdi, ze to funguje vyborne.
Je na internetu publikovana nejaka objektivni studie na toto tema?
Nezkousel jsem ji hledat.

>(prodano ca 3.500 kusu). Cena 128,- Kc.
>Mimochodem, pan Kohout nema nikomu co ukazovat a vubec ne prozrazovat, k
>cemu to slouzi.

Jestlize byla takova dohoda uzavrena, pak ji pan Kohout zrejme porusil, coz
je obzvlaste trestuhodne u takoveho hi-tech vyrobku, jako je mysoplas. Ale
porad je tu jeste patentni urad... :-)

Ja si tam nechavam delat plosnaky uz leta a kdyz tak o tom premyslim - me
rozhodne nevadi, kdyz mi nekdo udela reklamu zadarmo.

J. Hanzal