Prenos ethernetu pres LEDku a PIN diodu ?

Kollar Pavol pavol.kollar
Středa Březen 17 11:49:58 CET 2004

Moje skusenosti:

signal z RJ 45 som okomparoval. Dostal som z toho uroven TTL. (Tu som chcel
pouzit laserovy prepoj, ale zatial nestiham). Dalej som to spracoval cez
dvojcinny stupen a budil do trafka z pokazenej sietovky (z pravouhleho
signalu som dostal signal velmi podobny Manchester kodu). Odtial dalej do
kabla do druhej sietovky. A teraz vysledok:

Pouzil som packet generator. Na jednom PC som vysielal data. Druhym som
testoval prijimane data. Uspesnost - 100% !!!!

Takze pani ak niekto poskytne laserovy prepoj (schemu), ktory bude na 10MHz
drzat ostre hrany, rad moje skusenosti poskytnem aby sme to mohli
zrealizovat.

Pavol Kollar.