Kde sehnat AA NiCd

Stanislav Jurnečka sjurnecka
Středa Březen 17 11:49:55 CET 2004

www.fulgur.cz

-----Original Message-----
From: hw-news@list.gin.cz [mailto:hw-news@list.gin.cz]On Behalf Of
urbanec@urel.fee.vutbr.cz
Sent: Wednesday, October 18, 2000 6:11 PM
To: Multiple recipients of list
Subject: Re: Kde sehnat AA NiCd

Ahoj,
Zkus prodejnu akumulatoru tusim Panasonic, je v pricne ulicce kousek
od Moulin Rouge, kterou projizdi trolejbus 136 atd., vcera jsem tam
videl ve vyloze minimalne 1100mAh aku.
       Tommy URBANEC

> Date:          Wed, 18 Oct 2000 17:46:37 +0200
> From:          Igor Sedlßk <Aigor@seznam.cz>
> To:            Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
> Subject:       Kde sehnat AA NiCd

> Hi All,
>
> Dnes jsem se setkal se zajimavym paradoxem, shanim nejake "lepsi" NiCd
> baterky, tak se pidim po co nejvyssi kapacite. (NiMh nejak ze
> subjektivnich duvodu rad nemam).
> Prvne jsem samozrejme zamiril do GM Elektronic, kde meli pouze 700mAh a
jeste se na me ten prodavac tvaril tak nasr..., jako bych po nem chtel neco
co snad ani neexistuje. Uctive jsem vycouval a cest>
> Dnes me ale dorazili u nas v potravinach, kam si chodim kupovat svacinu,
kdyz jsem u pokladny uvidel 950mAh, pry je bezne berou :-)

> No nevim, ale docela me to pobavilo...
>
> Tak me napada, mate nejaky tip (Brno/okoli/zasilkova sluba), kde koupit za
dobrou cenu tuzkove NiCd tak od 900mAh vys (cca 4-6 kousku).