Linux - ATM

Petr Nehasil pnehasil
Středa Březen 17 11:49:53 CET 2004

Vladimír Anděl wrote:

> Ja jsem si nainstaloval Red Hat 6.2 pred tydnem. Dal jsem se nalakat tim, ze
> je to cele ceske. To ceske povidani jsou jen vseobecne reci o tom, co system
> umi. Pri jakemkoliv problemu jsem odkazovan na anglicky manual, ktery ma cca
> 1000 stranek, navic je psany opravdu kvetnatym slohem.
Ceske je pouze prostredi - klavesnice, fonty, KDE a nektere programy.
8-))).

> Dalsi zdroj informaci
> ma byt archiv linuxacke konference. Tam bych musel mit velke stesti, kdyby
> se nekdo ptal na to same, co zajima me. -:((  Prihlasil jsem se do linuxacke
> konference linux@linux.cz a vznesl jsem dotaz tamtez. Prestoze je tam pry
> velky provoz,
> neprisel mi za tyden ani jeden mail.
Zajimave, dostavam z linux confery denne kolem stovky mejliku....
Konference ma archiv, ktery se da prohledavat tusim, ze ho najdete
na http://www.linux.cz/mailing-list

> Pomalu nabyvam dojem, ze to cele je jen
> pro skupinu vyvolenych, nebo ze to je jen velka bublina. Pri tom vsude se o
> tom pise.(???) Zatim se mnou system nemluvi. Grrrrr
Spis pro vytrvalce, kteri maji cas...
Nekde na www.penguin.cz najdete ceska howto - mimo jine i o pocestovani.

Petr Nehasil