Linux - ATM

Vladimír Anděl vaelektronik
Středa Březen 17 11:49:52 CET 2004

Takze vsechno je jinak a uz jsem zase optimista. Po mem "prihlaseni" to
listserveru linuxacke konference trvalo tyden, nez mi napsal kod, ktery tam
mam poslat, abych se doopravdy prihlasil. A ten cesky manual jsem si ztahnul
taky z te adresy, co tady probehla. Sice jeste nemohu pustit Xwindow, ale uz
jsem na dobre ceste.

Andel