W95-soubor vymeny na RAM-disku

rkanovsky@csas.cz rkanovsky

From: Petr Stehlik [mailto:petr.stehlik@atlas.cz]
Sent: Sunday, October 22, 2000 8:11 PM
To: Multiple recipients of list
Subject: Re: W95-soubor vymeny na RAM-disku

>> Není to trochu blbost ????

Já si myslím že ne i když W95 dáte 256MB paměti a spustíte nějakou blbost
tak W95 začnou swapovat.
Zkoušel jsem to.
Připadá mi to že nedokážou efektivně využívat paměť větší jak 64MB.
Takže to swapování do ramdisku nevidím až jako takovou blbost.

Petr Stehlík.

Jo to je pravda. Windows 95 maji problem s vyuzitim pameti nad 64 MB. Nekdy
dokonce pridani pameti nad 64 MB snizi vykon  - overeno. Ve Windows 95 OSR2
udajne nedochazi ke snizeni vykonu, ale problem s vyuzitim pameti trva. Stav
Win98 nevim a radej mne ani nezajima.

Nekde na internetu byla stranka zabyvajici se timto problemem. Bohuzel uz
nevim kde.

Roman K.