Zapojenie elektromera

Martin.Landa@pvt.cz Martin.Landa
Středa Březen 17 11:49:44 CET 2004

V bytech byva trifazovy rozvod, ale ty faze jsou nekde u jisticu rozdelene
tak, ze jedna jde treba na osvetleni, druha na zasuvky ve dvou mistnostech a
treti na zasuvky v ostatnich mistnostech.
To kvuli zatizeni, proto kdyz treba v panelaku zapnes v kuchyni, kde je
umakartove jadro fritak a v koupelne pracku s vytapenim, tak obvykle vyrazis
jistic.

M.