Zapojenie elektromera

Bronislav MAREK marekb
Středa Březen 17 11:49:43 CET 2004

Ta 1F je vlastne vytazena jedna z tech 3F co mate zavedeno k pate domu.
Nechci Vam lhat - nevim to presne - vim jen ze v panelaku je vetsinou v
elektoskrini videt 3F jak se tahnou vedle stoupacek nahoru a na 100% vim
ze kdyz je sundanej bytovej elktromer (na chodbe) tak tam zustanou trcet
4 draty - 2 sou zapeceteny od elektrarny (zivej + N) a 2 do bytu.

Asi bude potreba jinej elektromer.

--
Rychle linky preje
                                              Bronislav MAREK