Telefon z trznice

"Vojáček, Petr" petr.vojacek
Středa Březen 17 11:49:43 CET 2004

pred nekolika lety vyslo v AR schema tohoto telefonu, sam jsem ty telefony
asi
ctyri mel  ( ve spojeni s domaci telefonni ustrednou ), ted mi dva lezi a
cekaji na
opravu - taky prestaly byt slyset - mozna v nich opravdu chcipl ten
kondenzatorovy mikrofon,
ktery ma casove omezenou zivotnost. Pokud bys chtel, muzu se ti podivat, v
kterem AR to
bylo.
		Petr Vojacek