vypocet indukcnosti

Vladimír Anděl vaelektronik
Středa Březen 17 11:49:40 CET 2004

Trochu nechapu, k cemu je dobre znat indukcnost ctvrt zavitu. Nekudy se ten
proud musi dale uzavirat a tim vznikne nejaka plocha a je potreba pocitat
(nebo merit) indukcnust vodice obepinajiciho tuto plochu. V matematice jsem
sice nevynikal, ale zdravy selsky rozum dava nekdy i lepsi vysledky.

Andel