SW problem - vymyslite reseni? - upresneni zadani

Veris Miroslav RBCB/TEF8 Miroslav.Veris
Středa Březen 17 11:49:40 CET 2004

Napada me to, co asi kazdeho, ale zkusim to dat na pretres, snad to nekoho
inspiruje dal.
K reseni bych potreboval dva citace. prvni by byl spousten zavernou hranou A
a zastavovan zavernou hranou B a cital by impulsy s periodou 1ms, nebo jeste
kratsi, synchronizovane s A.
Druhym citacem bych pocital pocet takovych cyklu, kdy by byl obsah prveho
citace po zaverne hrane B roven nule.
Cele mereni bych zastavil v momente nenuloveho obsahu prveho citace a z
obsahu druheho citace a znamych period bych se pokusil vyhodnotit periodu B.
Ono to takhle vypada jednoduse, ale v realu se musi vzit v uvahu spousta
veci, jako stabilita A, stabilita tech rychlych hodin a vselijaka zpozdeni a
jejich stabilita, takze nakonec tato metoda nemusi byt vubec k uzitku.
Dal tohle vsechno plati, pokud na pocatku mereni zacinaji vsechny impulsy
synchronizovane. Pokud ne, muselo by se osetrit, co se stane, kdyz zaverna
hrana B predbehne A.
Zdravi
MiraV