SW problem - vymyslite reseni? - upresneni zadani

Hynek Sladky sladky
Středa Březen 17 11:49:38 CET 2004

Nerekl bych, ze pocet, ale sledovat jejich casovy posun. Za
deset preruseni se posunou navzajem o 1us, coz je sice na
hranici rozlisitelnosti pri beznych podminkach, ale uz se
da... (Pocet preruseni se zmeni o 1 za par milionu cyklu
signalu...)

Jeste je potreba, aby jejich fazovy rozdil byl vetsi,
protoze pak by dochazelo k chybnemu zpracovani preruseni! K
tomu bych spise doporucil periferii typu Capture, ktera pri
hrane zapise do registru hodnotu nejakeho citace, takze
staci pak opravdu jen sledovat rozdil dvou cisel

Hynek Sladky

> Pokud by bylo mozne pripojit i signal A na preruseni,
podobne jako B,
> tak by pak stacilo porovnavat pocet preruseni.
>
> HUDA

200.0001 ms (ten
> rozdil
pevna, ale pokud