Data pres laser

Honza Krejsa barborak02
Středa Březen 17 11:49:36 CET 2004

> Nie vraj, ale urcite. Lasery z polovodicov maju tu vlastnost, ze su dost
> nachylne na vykonovu samodestrukciu. Na regulaciu sa pouzivaju integrovane
> senzory priamo na cipe.

 No samozrejme, proto maji laserovky tri nozicky. Ale ja jsem psal, ze
naopak ZHASINAJ POMALU!!! Proto se porad ptam jak je mozny ze nekdo
laserovym ukazovatkem prenasi 175Mhz. Taky je mozny, ze integrovana PIN
dioda je dosti pomala, na jednech strankach jsem nasel schema driveru, ktery
odebira z PIN diody stredni hodnotu vykonu a tim reguluje celkovy vykon
http://www.maxim-ic.com/1st_pages/A3311.htm . Tim se samozrejme prodlouzi
zivotnost diody. Nic to ale nemeni na tom, ze by mne zajimalo jak tu
zatracenou laserovku namodulovat na 150Mhz.

Honza Krejsa