Odhlucneni PC

Karel Kulhavy clock
Středa Březen 17 11:49:36 CET 2004

Cau lidi

Mam v PC 2.6W kulickovy vetrak ve zdroji, AT case. Dal jsem ho tam protoze
treci vetrak vzdy zacne po urcite dobe rachtat a taky ze moc nevetral a me
se podarilo prehrat procesor. Kulickovej nerachta, ale hrozne huci, jak jsou
tam ty turbulence z toho silenyho pruvanu. Uz jsem olepil kobercem (jekor)
celej case, nalepil i rouru na vetrak, vylepil pulu skrinky ve ktere PC stoji
hunatym kobercem, ale stejne je u me doma asi 36 decibelu hluku. Nevite,
jaky jsou podminky, aby to hucelo co nejmin a nijak to nezhorsovalo chalzeni?

Clock