trochu OT - Poskozeny /zniceny/ displej na Notebooku

David Toman - FBI dato
Středa Březen 17 11:49:35 CET 2004

Zdravim ucastniky konfery,

vcera se mi stala neprijemna vec - z vysky cca 5 cm mi na zavreny notebook
spadl konektor od externiho monitoru /ze druhe strany displeje pres kryt/.
Je to neuveritelne ale tak malo stacilo k tomu aby se displej poskodil
/nalomil/. Sice to neni nic hrozneho ale precejen je tam dost silny pruh od
spodu do poloviny displeje / 1 x 7 cm/. Poradite mi nekdo co s nim mam
udelat ? Vyhodit se mi ho jen kvuli tomu nechce, na druhou stranu pochybuju,
ze nekde sezenu presne tento displej /levne/.

Je to notebook Compaq LTE 386/25 MHz - displej je cernobily

Takze jestli nahodou nekdo vite kde bych mohl sehnat nahradni dily k
notebookum /pokazene notebooky s dobrym displejem - tento typ/ tak se mi
prosim ozvete na soukromy mail - prip. kdo ma dobry displej a spatny
zbytek...

BTW Kdyz na ten displej zatlacim tak ten pruh zmizi - je videt jen malou
prasklinku... Ale mam takovy pocit, ze se to neda nijak rozdelat takze to
nemam jak "vycpat" aby to tlacilo zevnitr :-(

                                         S pozdravem David Toman

E-Mail: dato@centrum.cz

Warning: Memory failed, use paper!