zesilovace a jina havet...

Kollar Pavol pavol.kollar
Středa Březen 17 11:49:33 CET 2004

Takze som celu knihu skomprimoval s max. moznou kompresiou. Ma to cez 36MB.
(rozlisenie je 300DPI pretoze su tam rozne grafy a pri mensom rozliseni ked
som to vytlacil tak to vyzeralo strasne).

Je niekde takto velky priestor k dispozicii? Cez noc to tam mozem uploadnut.

Pavol Kollar.

PS. Ak by to niekto prehodil do .pdf, tak by to mohlo byt dobre. Ja si to
pozeram cez ACDSee, viem si listoval subor za suborom (stranu za stranou).