Odhlucneni PC

Roček David davro
Středa Březen 17 11:49:33 CET 2004

Dobry den ,

snazil jsem se o teto problematice neco zjistit na Invexu, ale bohuzel
vstricnost firmy Mironet nebyla takova, jakou jsem predpokladal. Dotazoval
jsem se na moznost zakoupeni nejake sady na odhlucneni nebo moznost privezt
PC k nim a odhlucnit ( jednalo se o PIII na 700MHz v ATX ),ale neuspel jsem.
Odhlucneni pry provadeji pouze na novych PC poskladanych u nich.

Jinak test PC na hlucnost a problematika odhlucneni PC byla testovana cca
pred 1 mesicem v casopise Stereo + Video. Vyhral to jednoznacne PC od
Mironetu. Veskere vetracky mely rizene otacky teplot.cidly nebo elektronikou
a cely vnitrek PC byl vylepen specialni hmotou - neco jako tuha modelina,
ktera vyrazne tlumi zvuk, je nehorlava a vyborne vede teplo ( BMW to pry
pouziva na utlumeni interieru svych limuzin ). Sada do noveho PC pry stoji
cca 600,-Kc ( zakladni ) , kompletni odhlucneni pak vyjde na cca 6000,-Kc -
oboji je nutne uvest pri objednavce noveho PC. Bohuzel clanek zde nemam (
mel jsem casopis pujceny ), ale jmenovalo se to myslim " Tichy pocitac ".

Sam chci snizit hlucnost zmenou vetracku ve zdroji ( dat tam regulovatelny s
teplot.cidlem od TITANu ). Na procesoru mam vetrak original Intel - ten tam
necham. V casopise Computer cislo 19/2000 rozebirali chlazeni tez a na
odhlucneni CD-ROM a HDD doporucuji dat postranach pryzove prouzky a pak
teprve namontovat do sachty PC. Jako celkove odhlucneni PC pak v clanku
navrhuji polepit cely vnitrek kobercem , ale upozornuji tez na nizsi vymenu
vzduchu uvnitr skrine PC a znacne shromazdovani prachu uvnitr. Pryzove
prouzky jeste asi vyzkousim , ale koberec urcite ne.

PS.: Asi si zkusim stopnout nejake BMW a trochu te hmoty si za jizdy
naskrabat. :-))

Rocek David

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.