Hleda se vhodny OZ

SSOU Vodochody s.r.o. ssouvodochody
Středa Březen 17 11:49:28 CET 2004

Dobry den,

mel bych prosbu. Nemel by nekdo po ruce nejaky opravdu dobry katalog OZ, ve
kterem by byl uveden Isink ? Jak jsem pochopil, tak dokonce existuje kladny
a zaporny Isink (tedy vystup OZ ve zkratu a vystup OZ pripojen na vyssi
napeti nez je generovano vystupem). Potreboval bych OZ (2OZ v jednom pouzdru
8DIP), ktery by mel oba Isink dostatecne velike (byva tu disproporce
napriklad 20mA do zkratu a 50uA Isink pri pripojeni na vyssi napeti nez je
generovano vystupem). Kdyby byl Isink v obou pripadech v radu mA (nebo
desitek mA), bylo by to super. Jeste napajeni - melo by to jet na 5V/GND a
zpracovavane napeti 0-2,5V. Samozrejmosti by mela byt nizka cena a predevsim
dostupnost na ceskem trhu (GM / GES a pod.).

Vlastimil Wagner