zesilovace a jina havet...

Kollar Pavol pavol.kollar
Středa Březen 17 11:49:27 CET 2004

S Davidom Belohradom sme sa dohodli, ze mi poskytne anonymny FTP server aby
som tam tu knihu mohol umiestnit.

Pristup tam bude casovo obmedzeny asi iba na niekolko dni. Preto sa
pripravte a ked to tam bude (dam vam vediet) tak si to rychlo stiahnite.
Dalsia moznost bude ktovie kedy.

Adresu poslem po uploade (dufam ze zajtra).

PK.