navod na

Pavel Rotter PavelRotter
Středa Březen 17 11:49:26 CET 2004

Uf,Uf, nebudu se v tom dál rýpat, pouze osvětlím, že Telemecanique a i jiní
výrobci pracují s tzv. 'brutto' cenami, jsou to vlastně nejvyšší ceny, za
které lze daný produkt koupit. Pak následuje systém slev (rabatů), který je
různý pro velkoobchody, smluvní aplikátory, pro dobré zákazníky.... Tato
sleva může dělat  25 i více %......tak, že když jsem uvedl "bez rabatů" tak
jsem vlastně uvedl maximální cenu....

P.S. slovo 'rabat' může mít i význam sleva, nevím proč Vám dělá takové
potěšení dělat z někoho blbce....

S pozdravem Pavel Rotter

za NEWTE spol. s r .o.
Jateční 847