CRA!CK pro KEIL 6.02 EVAL version

hmx@post.cz hmx
Středa Březen 17 11:49:25 CET 2004

Tak na tohle asi spousta z vas ceka jako na smilovani :-)))
CRA!CK na nejnovejsi volne dostupnou EVAL verzi KEILu 6.02 je zde v nekolika radcich uprav v souborech BL51.EXE (linker) a S8051.DLL (simulator). Puvodni CRA!CK je z jednoho nejmenovaneho diskusniho fora v ..... Ja jsem jeste dodatecne zrusil u  linkeru omezeni ktere neumoznovalo manualne umistit segment CODE pri linkovani pod adresu 1000h. Ono to sice psalo ze nejde pod 4000h ale to byla blbost. 1000h a vys normalne slo. Takze ted staci stahnout eval verzi 6.02, upravit par bajtu a je z toho plne funkcni verze. To je parada co :-) Jedine omezeni je v absenci FP knihoven, ale pokud ma nekdo verzi predeslou 6.00, tak tam jsou. Potom chybi pouze rozsahlejsi verze RTX51TNY a nejaky promakanejsi library manager (budu vdecny jestli mi ho nekdo posle).

Probˇh  porovn v nˇ soubor… BL51.EXE a BL51_cracked.EXE
00003F97: 76 EB
00003FD4: 74 EB
00003FE4: 0F E9
00003FE5: 84 5D
00003FE6: 5C FE
00003FE7: FE FF
000048B5: 76 EB
00009C45: 40 00
0000A020: 73 EB
00009FEB: 10 00

Probˇh  porovn v nˇ soubor… S8051.DLL a S8051_cracked.DLL
000184D6: 74 EB
0004846C: 00 FF
0004846D: 08 FF
0004846E: 00 FF
0004846F: 00 FF
00048480: 00 01

Jeste mam par radku k DScope z verze 5.2 Je celkem sikovne mit ho nadefinovany jako druhy simulator v novem KEILu. A jestli bude zajem tak snad spacham neco i na EWB od IAR. To je takovy keil pro AVRka. Assembler, Cecko, linker a simulator v jednom. Takze jestli jsou nejake otazky, staci poslat email na HMX@post.cz

P.S. Eval verze 6.02 je na www.keil.com a pro upravu souboru je nejvhodnejsi pouzit HIEW (Hacker\'s vIEW)

Daląí informace o konferenci Hw-list