FK Technics

Vladimír Anděl vaelektronik
Středa Březen 17 11:49:21 CET 2004

Zastoupeni Conrada se prestehovalo na jejich adresu, ale firmy se
nesloucily. Ted tam sedi v jedne mistnosti vedle sebe, maji i stejne cislo
faxu, ale ruzny sortiment a u stejneho sortimentu (konkretne pristrojova
skrinka do 19" racku) ruzne ceny a ruzne dodaci lhuty. Na jedne objednavce
nelze pozadovat veci od FK a od Conrada. Jako u blbejch. Jenze krystaly 77,5
KHz asi jinde nez u Conrada nekoupim a ledky od Kingbrighta zase ma nejvic
FK.
                                                        Andel