HDD

Ales Filip afilip
Středa Březen 17 11:49:21 CET 2004

Hello Ales,

pondělí, 6. listopadu 2000, you wrote:

AP> Vubec se tim netrapte. Reklamace disku neni nic
AP> neobvykleho,

To je pravda.

AP>  prodejce zpravidla nerekne ani popel
AP> a vymeni ho.

To pravda byt nemusi. Pokud je to nejaky prekupnicek, tak ho posle k
dodavateli, a az ten rozhodne, jestli je disk na vymenu, nebo ne.

AP>  Snad jedine kdyby na disku byly
AP> otisky po celistech sveraku nebo z nej jeste
AP> kapala cola cola, tak by mozna chvili remcali.

Tak to uz vubec neni pravda. Jsou urcite podminky, kdy je disk
nereklamovatelny. U WD je to napriklad pozkozeni samolepici pasky,
kterou je disk omotan (a utesnen). Pokud je tato paska potrhana, coz
se muze stat pri neopatrnem vytahovani nebo zasouvani do case, mate po
zaruce. U seagate je to podobne (jina samolepka). Podivejte se na jejich
weby, tam to najdete.

Ale tahle popisovana zavada je urcite na vymenu disku.

Ales Filip    <afilip@gmx.net>
Kutna Hora    <FIDO 2:423/87>
  http://afilip.kgb.cz
        ICQ:64650313