HDD

Pavel Krejci pkrejci
Středa Březen 17 11:49:21 CET 2004

>To pravda byt nemusi. Pokud je to nejaky prekupnicek, tak ho posle k
>dodavateli, a az ten rozhodne, jestli je disk na vymenu, nebo ne.
Stalo se, min. cekacka 14dni!!!!!! Jsou sice levny, ale jejich sluzby
se mi cim dal vic prestavaj libit.Napr. nemeli vec, kterou jsem si objednaval
a jeste meli tu drzost mi rict, ze ji vyprodali pred par hodinama a pritom
vedeli(?), ze ten den odpoledne prijdu. U nich koncim, jen potrebuju vyridit jeste ten disk.

Jeste jednou je to firma SoftCom(p) to p nevim. Na webu jsou na www.computershop.cz
a sidli ve Varsavske v Praze.

To pevne doufam

Pavel Krejci