otazka - kompozitni video vstup

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:49:20 CET 2004

At 07:16 8.11.2000 +0100, Martin Hankovec wrote:

>Takze na vyuziti teto karty potrebuji treba klasicke video s vystupem
>na SCART, ktery ma na vystupu RGB ? Composite vstup je jeden klasicky
>Cinch (jako videovystup napr. kamery), nebo spec. konektor pro kazdou
>slozku ?

Kompozitni videosignal je RGB vcetne synchronizace v jednom konektoru. Vystup RGB nepotrebujete.

>Moje puvodni myslenka je nasledujici: poridil bych si video-grabbovaci kartu
>za cca.1600,- Kc a pripojil ji pres video k antene. Usetril bych tak zbytecne
>vyhozene penize za TV kartu, ktera je drazsi a jak jsem videl recenze, take
>ma nic moc tuner (ci ladeni).

To pujde, samozrejmne. Ale ja ted videl nejaky TV tuner za cca 2500 bez DPH a ten chodil spickove, mel i videovstup.
S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv