HDD

Josef Hlavac joe
Středa Březen 17 11:49:18 CET 2004

Slysel jsem, ze WWW cache na FEL CVUT pouziva zasadne disky IBM - jine pry
takovou zatez (ledky disku v podstate nezhasnou :-)) nevydrzi a behem
velmi kratke doby (radove mesice) odejdou. Obcas se sice vyskytne nejake
"horsi" IBM, ale celkove pry vydrzi nejvic.

Co se tyce ztraty dat - kdyz nezalohujete, tak potom nebrecte. Podle
Murphyho zakona pravdepodobnost poruchy disku stoupa s cenou dat na nem
ulozenych...  :-)

Joe

--
Mailto:	Josef "Joe" Hlavac <joe@hw.cz>