Re: Re: Zapojení konektorů a

Petr Čížek cizek
Středa Březen 17 11:49:17 CET 2004

K uvedenemu citim potrebu se vyjadrit. Autorovi mailu, ktery soubor nabizel,
jsem ihned po precteni poslal na SOUKROMY MAIL prosbu o zaslani souboru.
Doposud jsem neobdrzel zadnou odpoved. Mozna ze nekteri byli vice netrpelivi
a tak zacali psat po uvodnim neuspechu do konference. Vsechny prispevky z
konference peclive sleduji, zatim jsem z nich jen vytusil, ze to chtel
poslat na FTP HW serveru, ale neuspel ani v anonymnim UPLOADu. Pokud ma
autor prispevku zajem, at mi ho posle na muj soukromy mail a ja dam soubor
na svuj WWW server. Moje adresa je cizek@isspbrno.cz

S pozdravem Petr.