ds1820

plupinek@synthesia.cz plupinek
Středa Březen 17 11:49:15 CET 2004

Asi jsem se spatne vyjadril, ale nepouzil jsem hvezdicovou topologii, ale
BUS. Presne podle toho, k cemu je vlastne 1-Wire navrzena. Byl jsem omezen
i vyvody procesoru, takhle mi to sebralo pouze dva (DQ a aktivni pull-up).
Nemyslim si, ze dany problem vyresil pouzitim SMT160. Bylo popsano hodne
necnosti tohoto obvodu (veliky rozsah frekvence, zavisly na teplote a
vyrobni serii) a nemoznost CRC. To byla moje podminka. Linka je vedena
spolecne se silovym vedenim, pocitacovou siti,.... takhle to hodi jednu,
dve chyby denne, pri 84600 mereni/den a eliminuje se opakovanym ctenim. Kdo
mi zaruci, ze "spravne nafazovane" ruseni na stridu SMT mi neda smysluplne
mereni o deset stupnu vyssi?

Petr.