protection u PICu

Jiri Osoba osoba
Středa Březen 17 11:49:13 CET 2004

From: Bilek Jaroslav <JBilek@Chemoprojekt.cz>

> Nedavno jsem mel stejny problem s PIC 16F84A. Jestlize se
naprogramuje s
> code protection enable tak nejde vymazat. (bulk erase nefunguje)
Pomohl mi
> kolega ktery mi navrhl programator (vymazavac)
> ktery pouziva (disable code protection). Pomoci tohoto "mazace" pak
staci
> zmacknout tlacitko a obvod
> je vymazany.
> Podle me se to tyka vsech PIC co maji na konci A.

NE.

Flash procesory (16F...) jsou vymazat, ale pri CodeProtect jen
specialnim zpusobem.

neFlash procesory (OTP) nejdou mazat, okenkove (JW) mazat jdou, pouze
nejde smazat CodeProtection bit (neni na nej "videt") - takze vlastne
mazat nejdou.

Takze s 12c508 opravdu jen nosit na krku.

Jiri.