Video -> Data

Jaromir Subcik subcik
Středa Březen 17 11:49:13 CET 2004

>  Potreboval bych nekolik velmi odbornych rad ohledne jednoho problemu.
Potrebuji alespon nasmerovat spravnym smerem. Takze mam kameru at bilou,
cernou ci barevnou a cosi z ni leze jako standartni vystup, kompozitni video
atd. Jak tento signal prevedu do nul a jednicek. Cim to tak udelam, jakym
obvodem, kde se sehnat, ma nekdo potuchu, radu ci to jiz nekdo delal?

>                                                                Honza
Krejsa

 Asi nejjednodussi je pouzit PC a videokartu se zachytavanim videa. Nedavno
jsem koupil vybehovou All In Wonder Pro ktera to umi za velice rozumny peniz
(konkretne u 100mega Liberec za 2.500 vcetne DPH; nekdo sice neuznava ATI,
ale kdyz se vezme, ze ta karta ma TV tuner, 8MB RAM a vsemozne audio/video
vstupy/vystupy ... no nekup to)

Jarda