Pasta pro pajeni pretavenim

Radek Benedikt benedikt
Středa Březen 17 11:49:13 CET 2004

Ja veci na SMD pajeni tj. cin, pastu, naradi kupoval u fy SMtronic.
(5. kvetna 159/15, 460 01 Liberec, smtronic@iol.cz, tel. 048-510 55 18,
tel/fax. 048-510 25 01, mobil: 0602-241216)

Ceny:
 pasta cca 333 Kc/kartuse,
 tavidlo pro SMD v kartusi (na opravy) 140 Kc/kartuse
 (ceny bez DPH a postovneho)

Davkovac na kartuse uz ale leze do penez (1560 Kc) a bez nej delat moc s
kartusema nejde.
Pro predstavu si skuste delat napr. se silikonovym tmelem co kopite v
drogerii v kartusi
bez "pistole" na vytlacovani. Pokud nekdo videl napr. na www jak ho udelat
na "kolene"
at se zkusi podelit o zkusenosti, problem bych videl spis zde.

bye,
     Radek (benedikt@lphard.cz)