New Vide +GSM

Honza Krejsa barborak02
Středa Březen 17 11:49:12 CET 2004

Prominte rad bych se na nektere z vas obratil znovu s ponekud konkretnejsimi
dotazy.
V prve rade bych ale trochu projasnil muj cil. Ja se totiz chci vyhnout
pouziti pocitace u kamery. Muj cil je mit maly pristrojek velikosti mensi
krabice od bot, ktery bych mohl nekde instalovat a ktery by mi na vyzadani
nebo periodicky zaslal pres GSM obrazek obrazek. Ten obr by sel nekam do
jineho GSM modulu, kde bych jej v pocitaci dal zpracoval.

Ja vim ze takova zarizeni by mela existovat a pouzivaji, otazka zni zda jsou
zbastlena a pak jak nebo se daji nekde kopit. Napr vim ze 40 tisic jde
sehnat kamera s vystupem na ethenet se slotem pro PCMCI, do ktereho se da
vlozit GSM modul. Ale to vyjde na mnoho penez.  Proto se ptam po jednoduche
digitalizaci dat a jejich preposlani pres GSM.

Takze:

>musite mit AD prevodnik do cca 20MHz (predpokladejme sirku pasma 10MHz),
pak >tato data zkompresovat (jinak to spolehlive pretizi cokoliv)
Ano, mohl by jste nejaky doporucit, nemusi byt zrovna nejdrazsi.
>Pokud jde jen o digitalizaci signalu na digitalni ekvivalent kompozitniho
videovystupu >delaji se tzv. videoprevodniky (30MHz, 8 bit/sample)
No ano, mate s nejkym zkusenosti?
>Uz asi pred 6 lety prave takovy prodavalo GM a stal asi 700 Kc. Kolega s
nim delal >diplomku - osciloskop do PC.
Co je to za obvod??? Da se sehnat ta diplomka?
>Jake rozhrani ma Vase kamera?
 To s kterym by to bylo nejjednodussi.

TENHLE SYSTEM LIDI UZ POUZIVAJI, TAK KDE JE????