Obvod MH100

Ing. Kotlaba Jaroslav kotlaba

From: "tomas svoboda" <tomaw@volny.cz>
To: "Multiple recipients of list" <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Thursday, November 16, 2000 10:25 PM
Subject: Obvod MH100

> V jednom ceskem zarizeni jsem objevil obvod MH100 .

Pokud je mi znamo (mozna se mylim, pak sorry), melo se jednat o radu
zakaznickych IIL obvodu - napr. na zakazku TESLY Kolin, kde jsem tehdy
pracoval, vzniknul IO MH 108 (nebo 107, uz si presne nevzpominam). Kdybych
dlouho hledal, asi bych nekde nasel katalog, kde je popis prvnich tri obvodu
teto typove rady (asi je tam i MH100), ale asi jsou tam jen zakladni
parametry, dalsi udaje, napr. zapojeni do obvodu, uz bylo veci zadavatele.

kotlaba@zpa-pecky.cz