pomoooooc

Vladimír Anděl vaelektronik
Středa Březen 17 11:49:07 CET 2004

S tim jsem mel taky obcas problemy. U Keila to nekdy jde a nekdy ne. Pri tom
nezalezi, jak velke cislo vyjde, nekdy mi z toho Keil zblbne (mam hodne
stary dosovsky). Podle pravidel to chce pretypovat. Pak by to melo jit
vzdycky. Kdyz mi neco na tento zpusob nejde, koukam do .LST souboru a tam se
v tom asembleru da vykoukat, co to dela blbe. Dat to x/64 do zavorky je
nutnost, jinak by to mohlo pretypovat x na jednobajtove (uriznout vrsek) a
potom vydelit 64.

 unsigned int x;   /*pro x z intervalu 0 - 511*/
 unsigned char y;
 y = (unsigned char)(x/64);