Cteni portu ISA

Igor Cesko cesko
Středa Březen 17 11:49:07 CET 2004

  Zdravim Vsetkych!

> No ja mel na mysli prave tento zpusob prenosu, jestli
> bych mohl jeste jednou poprosit. Ja jsem se koukal
> do specifikaci, ale tam mi to nebylo prilis jasne.
>
> Dekuji Vam mnohokrat.
> Pavel Krejci

  Teraz neviem ci mate zaujem o to ako spravit ten ECP-hardware
alebo ten software k jeho obsluhe.
 Ak neviete ako na hardware, tak je si dobre precitat ECP-
specifikaciu "ecp_reg.pdf". Ale rad poskytnem schemy - pre
jednoduche aplikacie je to vcelku jednoduche.
 Ak je problem s tym software, tak pre prve kroky je dobre pisat
nieco v DOS-e. DOS-aplikacie totiz Windows95/98 pustia na DMA-
radic (samozrejme, ze cez port trapping). Mozem poskytnut
zdrojaky v Pascale : ako nastavit LPT pre spravny prenos cez ECP
rezim (interrupt prenos, DMA prenos). Dufam, ze si spomeniem
ako to tam je (tusim, ze som to uz niekomu z konferencie daval).
Ak Vam to bude chodit v DOS-e (aj pod Windows) mozete prejst
na driver pod Windows. Ja som vsak vo svojej Delphi aplikacii
pouzil univerzalny driver "tvichw32.vxd", ktory umozni pristup na
HW tak ako v DOS-e priamo z Windows aplikacie (takze len svoj
DOS pristup na porty prepisete do Delphi alebo C++). Tiez
pomozem/poskytnem co som dosiahol.

  S pozdravom
                                    Igor Cesko

-------------------------