Solarni panel

kice@11.sk kice
Středa Březen 17 11:49:05 CET 2004

Zdalo sa mi, ze 21 Nov 00, o 21:31 hodine, Honza Krejsa pisal:

>  Financne nejvyhodnejsi se mi zda www.nextlan.cz, mozna rozjedu sam
>  nejaky
> vyvoj, protoze i tak je to vsechno drahe. Napriklad venkovni provedeni
> je okolo 45 tisic bez DPH a bez modemu. Indoor verze je o poznani
> levnejsi. Take se muzete pro pobaveni kouknout na
> http://www.shawley.co.uk/octv.htm, poslali mi ceniky ktere mi byli k
> pobaveni, posilam vam to jako prilohu, aby jste se mohli taky pobavit.
> Nicmene co mi neni jasne, jak by mohla kamera AXIS2120, ktera je
> outdoor, ale jen do 4 stupnu celsia pracovat v mraze.

Dik,
ja potrebujem lacnejsie riesenie, pretoze ide o hobby vyuzitie.
Pripravujem vyvoj typu kamera>blackbox>GSM, uvidim co sa z
toho vykluje. Mozno pouzijem aj solar, ale opat je limitujuca cena
(resp. sponzor)

Ivan Kiss
mailto:Ivan.Kiss@11.sk