Brum 50Hz

Jirka Netopil JNetopil
Středa Březen 17 11:49:05 CET 2004

Jelikoz je 50Hz hodne vzdaleno od frekvence z anteny, ja bych to proste
oddelik dvema kondenzatory.
Kapacitu je treba vyzkouset, ale odhadoval bych tak neco v jednotkach az
desitkach nF.
Vyvody od kondenzatoru co nejkratsi, aby nedochazelo k utlumu. Nejlepe SMD.
Jirka Netopil

-----Original Message-----
From: BuresV@rothsware.com [mailto:BuresV@rothsware.com]
Sent: Wednesday, November 22, 2000 7:27 AM
To: Multiple recipients of list
Subject: RE: Brum 50Hz - problem vyresen
Diky za rady. Problem byl opravdu v nekolika nasobnem kostreni. I kdyz jsem
i nekolikrat zkousel pripojovat pouze audio, odpojoval antenu od PC atd. tak
to porad vrcelo. Prolem byl v zemeni TV pres anteni vstup. (to me pred tim
ani nenapadlo, anteni vstup je vzadu a co oci nevidi srdce neboli). Neda se
neco koupit na galvanicke oddeleni anteniho vstupu. Namotat nejake traficko
dle vasich rad, by asi nebyl problem, ale co je nad 20 kHz jde mimo me
chapani a distancuji se od toho. Diky Vita.