Colorgraf Aritma 0516

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:49:04 CET 2004

At 18:19 21.11.2000 +0100, Jean Dvorak wrote:
>Zdravim vsechny vlastniky vyse uvedeneho plotru. Pro
>ty z vas, kteri k nemu nebo k verzi 512 (myslim ze je
>to skoro stejne) nemaji puvodni navod, tak mi napiste,
>ja vam ho naskenuju.

Ja mam 0516. Takze bych poprosil o oscanovani. Vzhledem k tomu, ze to bude asi vetsi soubor bych se skoro primlouval za ulozeni do uschovny. ( s dlouhymi maily mam trochu problemy.
BTW: V nejake doc k Aritmackemu plotteru bylo pry schema i vypis programu pro procesor. Nemas to nahodou ? Vim, ze nekdo psal do konference, ze tohle ma ..

S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv