seriove zapojeni zarivek

Petr Zapadlo zapadlo
Středa Březen 17 11:49:04 CET 2004

Dobry den

zapojuji zarivky na akvarium a pripadam si pri tom jako blbec.
Mam tlumivku s oznacenim 36-40W, dve trubice 25W 75cm, dva
startery s oznacenim seriove.
Zapojil jsem to podle schematu na tlumivce, tj faze - tlumivka- jedna
zarivka - druha zarivka - nulak a kazdy starter k jedne zarivce.
Po zapnuti z toho mam barevnou hudbu. Tj jedna zarivka zapali, za chvili
zapali druha, ale prvni starer pri tom  opet zaucinkuje zacne startovat
tu prvni.
Vymenil jsem nekolik druhu starteru, ale porad je to totez.
Netusi nekdo v cem je chyba?
Muze ji zpusobovat vykonova disproporce mezi tlumivkou (40W) a
trubicemi (25+25W)?

Diky moc

S pozdravem

Petr Zapadlo