Technologia vyroby peciatky

Jindrich Vidensky vidensky
Středa Březen 17 11:49:03 CET 2004

> Ta folia je priesvitna? Potlac je na vonkajsej strane folie, neoskriabe sa
> ten popis? Kde sa da zohnat ta folia?

Folia je priesvitna, ale trochu matna :-) Zatial sa mi popis neoskriabal, ale
ak by si sa bal oskriabania, tak zase existuje ina folia, ktora je tenka
a samozrejme priehladna a prelepi sa nou ta co sa nema oskrabat.

Kupil som to v akejsi firme, co robi signmaking, inac to dostanes vsade,
kde maju spotrebak do tlaciarni, menovite ma napada trebars www.euromedia.sk,
v Conrade maju aj vselijake hlinikove folie.

Inac este ma napadlo nechat si predny panel vygravirovat, to uz by mohlo
vyzerat celkom dobre.

Aha, co sa tyka tlace na tu foliu, pouzivam staru fintu, ze nedam do tlaciarne
celu A4, ale na papier s vytlacenou predlohou sekundakom prilepim v rohoch len
potrebne velky kus a vytlacim.

S pozdravom
Jindrich Vidensky
vidensky@klimakonzult.sk