OT: Technologia vyroby peciatky

Ales Prochaska prochaska
Středa Březen 17 11:49:02 CET 2004

> ospravedlnujem sa Vam za OT, ale narazil som na to pri popise predneho
> panelu na mojom home made zdroji.

> Chcel som pouzit propisot, ale zohnal som iba 3,5mm tucny. A to je dost
> vela. Tak ma napadlo vyrobit si nejake peciatky s pismenami a cislami do
> gumy (kovove nevyhovuju) a tym tlacit popis na panel.

> Nepozna niekto technologiu vyrobi peciatky do gumy z predlohy vytlacenej
> napr. na laserovke? (mozno nejaky podobny princip ako pri plosakoch).

Ja jsem pro podobny ucel pouzil folii Hewlett Packard pro delani
zazehlovacich potisku na tricka. Potiskuje se na inkoustovce. Vysledek
neni tak hezky jako Propisotem, ale je to lepsi nez razitko. Navic to
nedrzi na kazdem prednim panelu, zalezi na tom, cim je natreny - nutno
vyzkouset.

Ales Prochaska