Technologia vyroby peciatky

Martin Patka hw
Středa Březen 17 11:49:02 CET 2004

Zdravim,

> ospravedlnujem sa Vam za OT, ale narazil som na to pri popise predneho
> panelu na mojom home made zdroji.
>
> Chcel som pouzit propisot, ale zohnal som iba 3,5mm tucny. A to je dost
> vela. Tak ma napadlo vyrobit si nejake peciatky s pismenami a cislami do
> gumy (kovove nevyhovuju) a tym tlacit popis na panel.
>
> Nepozna niekto technologiu vyrobi peciatky do gumy z predlohy vytlacenej
> napr. na laserovke? (mozno nejaky podobny princip ako pri plosakoch).

Na Invexu v A-cku vystavoval firma (na jmeno si ted nevzpomenu, ale
v praci mam katalog a tam bych to mohl dohledat) technologi potisku kovu.

Bohuzel na to byl potreba specialni toner to laserovky, ale
postup byl jednoduchy a vysledek mne fascinoval.

Zrcadlove se na obycejny papir vytiskne obrazec a pak se
jednoduse prezehli (treba v lisu pro potisk tricek - cca 200st.) primo
na plech. Jo, ten plech je vlastne taky se specialni povrchovou
vrstvou, takze je nutno jej zakoupit take. Ten plech nabizeji v ruznych
barvach, leskly i matny, az do formatu A3

Sice to byla firma, ktera nabizela technologii, ale snazi se zridit
v kazdem vetsim meste vyrobni zastoupeni, urcite by na dotaz poskytli
adresu.....

K te technogii razitek - firma Polyma Hradec Kralove dodavala
fotopolymer - v ruznych tloustkach (od 0.8mm) a formatech, minimalni
velikost byla myslim A4. Technologie vyroby stejna, jako
plosnaky - fotocestou a UV svetlem. Neosvetleny fotopolymer
zustane vodou rozpustny a da se mekkym kartackem vymyt
az na podlozku. Pak je z toho klasicke razitko......

Jeste existuje jedna moznost na nenarocne panely - vytisknout
na papir a zalaminovat do samolepici folie :-)) Naklady cca 30,-
na A4 :-)

Zatim nashle

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:       smartin@mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work:   +420 431 624301, 623719
51301, Semily 1                   phone home:   +420 431 624592
http://www.mikroservis.cz         http://www.mikroservis.cz/~martin