zhoreny motor?

Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz Cihak
Středa Březen 17 11:49:01 CET 2004

Ja mel kdysi stejnou zavadu u Narex EV513D. Byla prerusena jedna civka na
rotoru. Uz stejne nebylo co zkazit, tak jsem tu civku skusil vyzkratoval na
komutatoru. Jiskrit to prestalo. Od te doby tu vrtacku stale pouzivam uz cca
10 let a nijak ji nesetrim. Jen odesly vsechny regulatory otacek, ktere jsem
se k tomu pokusil pripojit :-)))). Ale to je celkem pochopitelne. Uhliky
jsou stale puvodni.

	Martin - OK1UGA