rozpoznani modulovaneho signalu

Pavel Glac pavel.glac.fs
Středa Březen 17 11:49:00 CET 2004

Dobry den,
    potreboval bych poradit ohledne algoritmu, nebo jestli existuje
analogovy obvod, ktery mi dokaze dat informaci o tom jestli se v signalu
slozenem ze tri (dvou nebo jednoho) sinusovych signalu nachazeji prave tri,
dva nebo jeden tento signal. Je to modulovano amplitudove a jsou mezi nimi
ruzne fazove posuvy. Analogovy obvod bude pripojen k PICu. Mozna ze by bylo
jednodussi vyresit to nejakym algoritmem (matematicky) primo v PICu, kde by
se signal privedl pres A/D prevodnik, ale pochybuji ze algoritmus bude nejak
jednoduchy (uvazoval jsem pouzit FFT, ale dostat to do PICu je nad me sily).

Predem diky za jakoukoli odpoved

Ing. Pavel Glac
pavel.glac.fs@vsb.cz
glacovi@volny.cz