rozpoznani modulovaneho signalu

Ing. Pavel Poucha papouch
Středa Březen 17 11:48:59 CET 2004

Trochu jednodussi je Goertzeluv algoritmus, je to FFT, ale jsou tam upravene
koeficienty, aby se to dobre pocitalo. Je urcen prave pro to, co popisujete,
mam tu v knizce priklad pouziti pro DTMF a pro ADSP21XX. Dokonce jsem ho
jednou modifikovany implementoval, a funguje dobre. Akorat si nemuzete volne
nastavit sirku pasma a utlum a jine parametry, to je dan za .upravene
koeficienty.

V knizce je i teorie a postup navrhu, da se tim za pul dne prokousat.

Pokud se na to chcete podivat, je to z knihy Digital Signal Processing
Applications, Volume 1, kapitola 14.5 a dalsi. Thle knizka je cela na webu
www.analog.com .

S pozdravem
ing. Pavel Poucha

Navštivte prosím naše stránky http://www.papouch.com