taky zarivky - Re: seriove zapojeni zarivek

Ondrej Tesar ondrej.tesar
Středa Březen 17 11:48:59 CET 2004

Mohl byste prosim uvedst alespon odkaz na pouzitou literaturu, pripadne kde sehnat
schema?

Postavil jsem menic na asi podobnem principu (20W) ale na prazdno na nem bylo
cca.400V Tak jsem se bal, aby po pripojeni nejaka zarizeni (napr. pulzni nabijecka
ke kamere) prezila tuto "tavku". Nevite cim odstranit toto vysoke napeti naprazdno?

Dekuji Ondrej Tesar