Zjisteni parametru otevreneho serioveho portu

Pavel Celeda celeda
Středa Březen 17 11:48:57 CET 2004

Dobry den,

  Diky za rady, tyto klasicke postupi mi byli jasne. Me slo spis o to jak se
tam dostat ve
Win9x, WinNT a Win2k, kde si tento port vezme od systemu aplikace a "nechce" ho
pustit.

Vysledky ke kterym jsem dospel jsou nasledujici:

- vsechny verze windows pusti uzivatele kam chce, jen je treba mit k tomu
potrebne nastroje
  http://www.internals.com program WinIO
  vyzkousejte nasledujici (mys pripojena na COM2)
  - VBDumpPort32.exe
  - port address 2f9
  - get value (zapamatujte si to)
  - set value 0
  no a ted uz proste nefunguje ve windows mys, proste jste zakazali preruseni
od seriove linky
  - set value s puvodni hodnotou
  pro COM1 pouzijte adresu 3f9

- dalsi velice pekny programek najdete zde
http://www.sysinternals.com/portmon.htm
  umi primo monitorovat trafic u aplikaci, ktere pouzivaji WinAPI pro seriovou
komunikaci

s pozdravem
CEBA

PS: kamaradi from UNIX platform meli z toho strasnou radost, delal jsem totiz i
dalsi
    pokusy a co vsechno Windows dovoli, no proste bezpecnost v tomto systemu