LCmetr z HW serveru

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 11:55:07 CET 2004

Musi to byt zrovna 1000 pF? Ja tady mam 986 p 0,5 %, 998 p 0,5 % a ruzne
jine podivne hodnoty. Bylo toho spousta ve starych postackych systemech
KNK12.
Jen maly dotaz (presto ze jsem studoval elektrotechnologii a mel bych to
vedet). Vzdycky se pro VF pouzivaly styroflexy. Je styroflex polystyren?
Pokud ano a polypropylen je lepsi, proc se nepouzival driv, to tehdy jeste
nebyl?
Andel

> Jeste napada - presne polypropylenove kondenzatory lze objednat u
>
> eso@es-ostrava.cz
>
> v libovolnem mnozstvi, me staly s toleranci 1% asi 10Kc. Dodaci lhuta je
ale nekolik (docela dost) tydnu. Daval jsem prednost polypropylenu pred
polystyrenem, kvuli dielektricke absorpci.

---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.