refil barevne katrige

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 11:55:07 CET 2004

To se mi stalo u HP640 taky a po delsim rozepisovani to psalo zase normalne.
Mam ale jiny problem, ta naplnena kazeta strasne rychle zasycha. Za par dni
necinnosti ji musim macet ve vode, naparovat nad hrncem a foukat do plnicich
direk. Psat zacne az kdyz me dostatecne zamatla.
Andel

Bezne refiluji cernou kartige, ale s barevnou jsem nemel uspeh. Dosla ?luta.
Po refilu se z cerven stala hneda, z modre zelena a zluta netiskne i dadale.
:-) Mam tiskarnu HP 870 Cxi. Rad bych v2d2l jake mate kdo zkusenosti

---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.

---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.