refil barevne katrige

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 11:55:07 CET 2004

V papirech od te tiskarny jsem se docetl, ze licencni podminky mi nedovoluji
provadet zmeny a upravy a dale ze kazety nejsou urceny pro plneni. Jen jsem
nechapal ty "licencni podminky". Prece kdyz si neco koupim, je to moje a
muzu si s tim delat co chci. Ne??
Andel

Myslim, ze to skutecne paranoia nebude - jestli tomu tak ve skutecnosti
neni, pak je to jen otazka casu a za dalsi cas se lobby vzajemne sloucenych,
skoupenych a zglobalizovanych firem pokusi prosadit do zakona, ze refill je
jednim z nejtezsich trestnych cinu. Tipoval bych, ze by to mohlo zacit v
USA - podobnych naznaku (byt z jinych oblasti) se tam zacina objevovat
dostatek...

---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.